Ledig helg lider mot sitt slut

Inledning på den här helgen kunde inte ha blivit bättre. En bra månadsinventering gjorde startskottet mot en underbar fredagskväll.

Började hemma hos mig med förberedelser inför att de underbara människorna skulle anlända. Började sippa på lite god cider och sådär.

De underbara människorna kom och vi åt lite mat och drack lite gott. Satt och shittechatta om allt möjligt som hänt i våra liv sen sist. Fick med oss Amelie och Rasmus ut till slut, även om de absolut inte skulle ut! Hihi!

Väl ute dansade vi hela natten lång och hade jättekul, dock kanske det blev en drink för mycket. Men kul hade vi och det fick man lida för dagen efter. Blev väl människa först vid sex på kvällen då jag tog mig en dusch. Sen blev det mys i soffan med Masjävlar, en av mina favoriter. Innan jag kröp ner till sängs.

Idag har vädret varit väldigt växlande. Sol och regn om vartannat. Och jag har tillbringat dagen i soffan med bland annat Titanic och Honey.

Tack alla som gjorde fredagen minnesvärd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0