Helg i Uppsala

Min lediga helg har spenderats i Uppsala hos min vän Jasaman. Tyvärr bjöds det inte på något kanonväder direkt utan mer regn, regn och mera regn. Vi hade i alla fall tur att det inte regna när vi skulle ta bussen ner till utestället igårkväll.

Jasaman mötte upp mig på stationen och så dumpa vi min tunga väska i hennes bil. Så drog vi några varv på stan, åt förmodligen den godaste salladen jag ätit till lunch. Vi pratade av oss en massa. Sen begav vi oss hem till J för att ladda inför kvällen. Vi gjorde oss iordning, åt pizza, drack vin och cider och tjattrade. Sen gick vi ut på Birger Jarl, det var helt okej men lite mycket jobbiga människor. Idag har vi strosat och ätit mat&efterrätt på IKEA. Sen bar det hemmåt.

Har hunnit med att städa av lägenheten nu när jag kom hem och nu är det nattinatti.

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0