Det bästa i livet

Det finns inga som jag älskar så mycket som min familj. Älskade mamma och pappa som alltid ställer upp för mig och min syster. Som alltid finns där för oss, de sista åren har vi verkligen kommit varandra ännu närmre. Vi har gått igenom svåra saker som fört oss närmare, våra band till varandra har blivit starkare.

Likaså min syster, jag älskar henne såååå. Hon är min bästa vän och det finns ingen som känner mig så bra som hon. Att det skiljer fem år mellan oss gör inget för jag har alltid älskat dig oerhört mycket. På senare år har vi fått starkare band men mycket beror på mognad och sådant. Att hon är så långt bort är jobbigt men jag beundrar henne för att hon tog chansen att gå den utbildningen hon verkligen ville fast den låg på andra sidan jordklotet. Hon är så in i helsike cool, min syster.


Jag älskar ER av HELA mitt hjärta <3


Kommentarer
Postat av: Mamma

Och Vi älskar DIG

2012-06-19 @ 08:58:56
Postat av: Mormor

Komihåg att jag tänker på dej och Nico varje dag.

Kollar alltid era bloggar.



Kram från Mormor

2012-06-19 @ 20:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0