Dream Away

Just nu sitter jag och drömmer mig bort lite. Jag är nöjd med mitt hem idag men skulle såklart vilja byta ut och köpa till lite saker. I förra inlägget ser ni en sängstomme, nattduksbord och två byråer i märket BIRKELAND från IKEA, det är något jag skulle vilja ha till sovrummet. Ovanför sängen skulle jag vilja ha den här underbart fina tavlan: 
 
 
Visst är den fin?
 
Till hallen skulle jag vilja ha ett par skoskåp, som är bra förvaring till skorna men även en smal bänkförvaring när man kommer hem med händerna fulla av post, väskor, telefon osv. Då passar dom här snygga:
 
 
Det skulle jag vilja ha två stycken i min stora hall. 
 
Sen skulle jag vilja byta ut min TV och TV-bänk samt köpa nya bokhyllor:
 
 
Javisst kan man drömma sig bort en stund. När man har lite tid över såhär en ledig dag när regnet bara öser ner. 
 
Ha en fortsatt fin dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0