Fredagskväll

Sitter här i min soffa och har ätit lite fredagskvällsmat i form av en kycklingröra i tortillias, det blev visst till matlåda också. Idol är på tv och jag väntar lite extra på att Molly ska göra sitt framträdande, hon är en favorit hos mig.

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd över mig själv, men inte färdigt nöjd. Men den senast veckan har jag fått höra så mycket bra som människor sagt om mig och jag har känt själv att jag åstadkommit väldigt mycket på väldigt kort tid. För första gången på väldigt lång tid så har jag fått ökat självförtroende, men ödmjukheten kommer jag aldrig släppa annars tror jag att det kommer stå mig över huvudet och det är inget att sträva efter.

Idag klarade en av mina anställda sin assistentuppkörning vilket betyder att hon kommer att ta klivet upp som assistent och driva pass. Jag är så oerhört glad och stolt, hon är så duktig. Jag hoppas att jag får se fram emot två till inom en snar framtid som kommer klara sina uppkörningar och kunna driva pass.

Jag är så glad att jag har fått ta del av den gemenskapen som finns på den restaurangen jag jobbar på. Det är ett sånt härligt gäng, även om jag jobbar en massa massa massa. Jag känner på mig att det kommer bli ett av de bästa åren i mitt liv jag har framför mig.


Nu kör vi full fart fram mot jobbhelg deluxe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0