Östgöte igen!

Nu är jag nedflyttad för 2 månader framöver. Jag bor på Vickelbyvägen igen, hos mamma och pappa. Tillfälligt boende till 15 juli, då jag flyttar till Linköping.

Blandade känslor att lämna storstan, min älskling är ju fortfarande kvar däruppe och det kommer bli så tomt utan honom även om jag har tre andra människor runtomkring mig hela tiden. Det är inte samma sak som sin pojkvän. Jag hoppas detta kan göra oss starkare <3

Idag fyller bästa SOFIA år, 23 härliga år blir hon. Jag ska träffa henne runt ett och gratulera henne, jag hoppas hon blir glad över presenten. Jag valde länge och noga för att det skulle bli perfekt.



Underbar start på semestern: Klarblå himmel och SOL!


Ha en underbar måndag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Kregert

tack så jätte mycket för igår älskling! dock vet jag inte om jag är lika glad över bilden du vald epå mig, men okej då :)

Pussss

2011-05-10 @ 10:04:48
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0