Trevlig kväll i goda vänners lag

Kvällen igår blev lyckad och lugn. Vi hämtade upp Simon & Martina vid halv fem-snåret och styrde kosan mot MAXI där vi skulle handla kvällens middag. Det blev fläskfilé med god sallad och potatiskroketter (till killarna) och så lite bearnaisesås, vi grillade köttet och det var sååå gott med grillat igen.


Sen satte vi oss i soffan och snackade lite och lyssnade på lite bra musik, earth hour hade vi samtidigt så vi släckte ner och hade bara värmeljus tända. Efter det satte vi igång Kinect och det var ju inte LITE skoj, måste erkänna att det var mycket roligare än Wii. Så vi satt och skrattade åt varandra när vi spelade.

Vi satt uppe till två, då klockan slog om till tre och sommartiden var ett faktum. Då kröp vi till sängs och sov till elva, åt frukost och chilla lite innan jag och Daniel begav oss mot mamma & pappa för lite söndagsmiddag. Det blev lite kycklingwok och ris därhemma, riktigt gott. Efter det blev det fika till hockeyn men vi hann inte se klart förrän vi kände för att dra oss hemmåt. Kikade förbi Nico på jobbet också eftersom jag inte hunnit hälsa på henne för hon hade jobbhelg.

Kollar just nu på Bachlorette på TV3, det verkar inte ha kommit igång än.


Imorgon börjar en ny vecka med nya möjligheter!


Hoppas ni haft en lika bra helg som jag, och till alla jag inte hörde av mig till: tiden fanns inte men jag kommer ner om två veckor igen och då finns mer tid.



KRAMKRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0