Ledig måndag

Återigen en ny vecka med en massa nya möjligheter. Känner mig riktigt utvilad idag också. Gick upp vid nio ungefär efter att jag legat i sängen och njutit av morgonen en stund.


Idag står tvättning på schemat, har i två maskiner just nu och ska tvätta ända fram till klockan tre. Nackdelen med att inte ha en egen tvättmaskin är att det blir ofta så att det samlas på hög och sen blir det en kaossituation då man verkligen bara mååååste tvätta.

Jag ska försöka sammanställa lite anteckningar och tankar från MAXskolan steg 2 från förra veckan, har inte riktigt haft tid med det än men tänkte att jag skulle ta mig den tiden idag. Jag tycker om att ha allt nedskrivet och strukturerat så jag kan lätt gå tillbaka till det senare.

Idag ska jag ta tag i träningen igen efter två veckors uppehåll på grund av sjukdom, kurs och jobb. Det ska bli kul att komma igång igen och få svettas igen. Friskis är nog min grej ändå.

Imorgon är jag också ledig, då har jag en inplanerad lunch med Mikaela och ett viktigt möte med lite coachning av självaste Jonas sedan på kvällen är det dags för en middag tillsammans med chefsgruppen i Bromma och så tar vi nog en utgång på det. Jag tror det kommer bli en toppendag imorgon. Ser fram emot den.

Dags och göra nytta!


HA EN UNDERBAR MÅNDAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0