Jobbarhelg + Fint väder

Hej igen!

Nu har det gått några dagar sen sist, då satt jag och skrev på hotellrummet under min kurs på MAXskolan steg 2. Nu är jag hemma igen och har jobbarhelg, bra försäljning idag trots att vi har strålande sol ute. Morgonen var kaos på jobbet, leveransen tog 1,5-2 timmar att plocka av och så kom den en kvart innan vi öppna så det var inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Som tur var hann vi rädda upp det innan den stora ruschen, PJUH!

Precis just nu sitter jag i soffan med ett glas Passoa med god apelsinjuice och väntar på maten som älsklingen fixar med. Ikväll blir det soffmys framför TVn med bland annat Körslaget som har premiär idag, ett av mina många favoritprogram.

Nehe ni, nu är maten alldeles strax färdig så jag ska ta och avsluta här.

Ha en underbar lördagkväll, för det ska jag ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0