Irriterande människa!

Alldeles nyss kom jag hem från träning och handling. När jag skulle parkera på VÅRAN parkeringsplats är det såklart någon som ställt sig för den för att pack ur bilen och sina ungar. Men istället för att låta ungen sitta kvar i bilen och flytta lite på bilen, för att respektera mig och min BETALDA parkeringsplats, så drar han ur ungen och ska gå in med den i huset. Då fick jag fan nog, jag tutade för att signalera att jag minsann inte tänker vänta på att han ska göra det han ska och SEN flytta bilen. Min tid är dyrbar. Då kommer han ut och ställer sig och frågar utanför mitt bilfönster "Har du bråttom eller?" då säger jag att "Ja det har jag faktiskt" varpå han säger "till nåt jävla TV-program eller?" då blir jag sjukt förbannad för vad vet han om mitt liv? Jag svarar honom att "Du har inte att göra med vad jag gör i mitt liv, och du känner inte ens mig".


Tänk om jag nu hade haft två ungar som jag redan släppt av hemma och var tvungen att springa in till? Vad har han för anledning att bli arg på mig när det är han som blockerar förhyrda parkeringsplatser?

Ne nu är jag trött på att det många gånger står bilar och blockerar min parkering som jag betalar 400 spänn för varje månad. Lär er att parkera på parkeringsplatser där ni FÅR stå.


PUNKT!

Kommentarer
Postat av: Kregert

idiot! jag försåt att du blev arg...

2011-03-21 @ 23:04:51
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0