Håller jag på att bli sjuk?

Det hoppas jag verkligen inte, men det är väl bara att inse verkligheten. Ja det är mest troligt att jag håller på att bli sjuk. Jag är snorig som bara den, hängig och ont i huvudet.


Jag vill inte bli sjuk, inte nuuuu. Till helgen ska jag till Norrköping och ha superduperkul. Så nu är det operation bli-frisk-igen-innan-jag-hinner-bli-mer-sjuk. VitaminWell med massa antioxidanter och vitaminer, vindruvor, ipren och nässpray. Jag vill ju inte vara hemma från jobbet och skapa problem heller, jag SKA jobba imorrn och torsdag och fredag. Punkt slut!


Jag ska nog ta och baka chokladbollar tror jag, jag har varit sugen på att göra det nu ett par dagar. Sen ska jag vila på soffan igen, kanske se klart filmen som jag somnade efter 30 minuter för att jag mådde så dåligt igår.



KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0