Ett efterlängtat besök

I helgen har min efterlängtade Daniel varit på besök hos mig i Linköping. Han kom i fredagskväll och åkte nu ikväll vid nio. Vi har hunnit med och mysa en massa på kvällarna då jag jobbat på dagarna, men det har varit såååå värt att ha honom här kan jag säga. Känns underbart!

I fredags hade vi tacomys framför Walk The Line. Efter jobbet i lördags åkte vi och handlade lite inför middagen på kvällen och middagen som vi åt idag. Åkte hem och kokade potatis och stekte rödspetta, MUMS! Det är en favorit både hos Daniel och hos mig. Efter det blev det filmmys med ost och kex till Män Som Hatar Kvinnor. Idag så åt vi riktig söndagmiddag med fläskfilé och klyftpotatis med diverse tillbehör. Låter som vi bara ha ätit oss igenom hela helgen, men vi har faktiskt tagit igen massa tid som vi missat tillsammans. Skönt att bara få vara med den jag älskar mest i hela denna värld.

Nu är det inte många dagar kvar tills semester, för att vara exakt så är det 4 dagar kvar bara. Jag läääääängtar. Även om jag älskar mitt jobb så ska det bli sååå skönt att få vila ut efter den här sommaren. Den har varit turbulent på många sätt men jag har lärt mig så otroligt mycket.

Imorgon är det måndag och en dag närmare semester, jag kommer förmodligen sväva som på moln. Kommande vecka ska min soffa anlända också, sååååååå efterlängtad den också. Hoppas bara den kommer innan fredag för då  drar jag till Daniel.

Nu är det dags att sova. GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0