Norrköping <3

Just nu är jag i Norrköping och hälsar på familj och goda vänner. Alltid lika kul att träffa alla, se hur lilla Emilia utvecklats sen sist jag träffa henne. Hon har blivit så stor nu och så väldigt självständig och duktig. Det kändes som det var igår som hon var liten bebis.


Ikväll var jag på O'learys och åt med Sofia, Tessan och Emelie . Jättetrevligt och många skratt blev det ikväll. Sen hämtade Nico mig när tjejerna drog vidare till Munken. Tack för en trevlig kväll tjejer! Hoppas på fler sådana kvällar framöver.

Imorgon är det en systerdag, jag och Nico ska hänga hela dagen tills jag åker hem. Ska bli så skönt att bara få va med henne och ta det lugnt. I LOVE YOU SIS <3

Saknar min sambo därhemma, älskar dig jättemycket Daniel <3



GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Kregert

det hoppas jag med på att de blir ;)

2011-04-10 @ 22:11:38
URL: http://sofiakb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0