Morfar <3

Idag skulle min kära morfar blivit 72 år men han hann bara bli 69 år. Sen tog gud tillbaka den mest godhjärtade ängeln han hade. Jag minns allt som om det vore igår. Snart är det tre år sen han gick bort, den mörkaste dagen i hela mitt liv.


Morfar var inte den som brydde sig så mycket om att han fyllde år, han gillade inte att stå i centrum utan bara hans nära och kära hade det bra så var han nöjd. Jag minns hans 69 åriga födelsedag så väl, jag hade jobbat till åtta på kvällen och köpte med mig mat från jobbet för att bjuda morfar och mormor på. Det var ju den rätta dagen jag ville krama om honom och säga grattis. Det var bara jag, morfar, mormor och mormors syster som satt och smaskade i köket. Jag var bara så glad att få uppvakta honom på sin rätta dag. Den stunden jag var där betyder så mycket nu när allt gick så snabbt efter det.


Älskade morfar, jag saknar dig så <3


GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0