Klarblå himmel och ledig dag

det kallar jag LOVELY!


Inte blir den sämre av att kära Emelie hälsar på oss i Stockholm dagen till ära. Vi ska spendera dagen tillsammans i någon mysig park eller om det är varmt vid vattnet i Gamla Stan. Ikväll ska hon på konsert tillsammans med Daniel och grabbarna.

Jag ska spendera min kväll till att börja packa porslin, kul va? Hahaha, nej men måste det nu när jag ska flytta. Lika bra att ha allt nerpackat.

Ska se om jag hittar någon klänning till Nicolines student inne i stan innan jag åker hem. Måste checka in om ZARA har fått in något snyggt.


ÄLSKAR ATT DET ÄR VÅR!!!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Glad påsk gumman. Kram Annelie.

Jag vet vad du får av Mamma i påskägget, hi hi hi.

2011-04-23 @ 00:41:39
URL: http://tisenslillasnigel.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0