Jag är så glad!

Jag är så glad av en speciell anledning. Inget jag skriver här, ÄN.


Framtiden kommer i alla fall se annorlunda ut på både positivt och negativt sätt, beror på hur man ser det. Men jag ser det MEST positivt.

Det gick så otroligt bra på jobbet idag, alla kämpade på skitbra under lunchen och gästerna fick sin mat oerhört snabbt idag. Det känns bra när det flyter på så bra och ingen köttorsk eller problem med maskiner eller nåt annat. Jag trycker på GILLA-knappen för den här dagen.

Idag är det onsdag och på fredag efter jobbet drar jag mot Norrpan igen, shit va många besök det blivit på sistone. Men så kan det vara. Ska hem och träffa vänner och familj, ska som vanligt bli kul att träffa dom igen.


Hoppas ni för en fin onsdagskväll!


PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0