Glädjetjut

AHHHHHHHHHHHHHHHH!

Jag är så glad, pirrig, förväntansfull men framförallt: TAGGAD!

Jag har fått mitt livs chans och jag ska göra mitt yttersta för att nå dit jag vill och göra mig själv nöjd. Kraven är höga men jag har väntat på den här chansen så länge och nu blir det äntligen verklighet. Jag har drömt många gånger men alltid sett det som såååå långt borta. Men icke att fördöma, det tog mig 3 år och några fjuttiga månader. JAG ÄR SÅ GLAD!

Snart står det inte Biträdande restaurangchef på min skjorta utan Restaurangchef!

Jag har en vision om hur jag ska sköta allt och det är viktigt att jag håller fast vid det och att inte skygglapparna åker på. Nu börjar min största utmaning hittills, jag ska ge allt och lite till.

Imorgon ska jag tillägna min lediga dag till att packa, kul va? För allt måste ner i kartonger så att jag bara hämtar dom sen när jag fått lägenhet. OCH NEJ, jag och Daniel bryter inte upp, han stöttar mig så otroligt mycket och vi kommer snart att kalla oss för särbos.


KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0