Full rulle

Just nu är det full rulle här hemma, jag håller på och tvätta samtidigt som jag packar ner alla mina saker i flyttlådor. Det är en del att fixa med vill jag lova. Sen så ska jag gå på alla garderober och få dom fixade, rensa kläder och annat som jag säkert har en massa skit som jag inte använder.

Bostad är förmodligen kirrat, ska bara skriva på hyreskontraktet så är lägenheten min från 15 juli. Då får jag den helrenoverad: nytt kök, badrum och nya golv och tapeter/färg. Snacka om att jag haft turen på min sida, jag mailade hyresvärdarna i rättan tid.

Ikväll är det Desperate Housewives, ett av alla mina favoritprogram.

Dags att fortsätta.


Ha en trevlig tisdag!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Följ min gravidresa

Svar: Tack snälla =)

2011-05-03 @ 11:50:59
URL: http://sandrasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0